pandamarket – prvý online supermarket dovezie nákup už o 20 minút od objednania

V Bratislave od dnes nakúpite z pohodlia a bezpečia domova už za 20 minút. Ako to funguje? Pozrite si video, v ktorom sa dozviete ako koncept online supermarketu pandamarket funguje!

Tlačová správa

Bratislava, 29. novembra 2021

Tisícky tovarov, jednotky minút – tak sa v štyroch slovách dá charakterizovať koncept, ktorý je prvý svojho druhu na Slovensku. Online výber z tisícov druhov položiek ponúkajú rôzne služby – no iba pandamarket na platforme foodpanda vám objednávku doručí v rozpätí niekoľkých minút.

Ako sa nakupuje v pandamarkete?

pandamarket nie je určený na priame nákupy ako bežný supermarket. Kým pre zákazníkov s nákupným vozíkom zostáva „skrytý“, pre používateľov služieb foodpandy otvára ďalšiu skvelú možnosť, ako sa expresne rýchlo a až k dverám dočkať nákupu nielen potravinového charakteru. Quick commerce má v prípade pandamarketu široký záber: tisíce položiek, ktorých zloženie a množstvo sa mení podľa záujmu zákazníkov – od zápaliek po potreby do domácnosti, od najvyhľadávanejších tovarov, ako sú čerstvé potraviny, až po špeciálne položky pre vegánov, celiatikov či dojčatá. A v neposlednom rade príležitostný sortiment. Práve teraz, v blížiacom sa predvianočnom období, je samozrejmosťou nájsť v pandamarkete všetko dôležité pre najkrajšie sviatky v roku: adventné kalendáre, čokoládové kolekcie, baliaci papier, aj darčekové sety vína či kozmetiky. Keďže nejde o externého partnera, ale o vlastnú službu foodpandy – vrátane priestorov, personálu, aj vlastných menších dodávateľov, predovšetkým v sortimente pečiva, mliečnych výrobkov či údenín – je pandamarket schopný pružne reagovať na meniaci sa dopyt zákazníkov a zároveň pripravovať cenovo atraktívne ponuky, ktoré zákazník nájde iba tu. Keďže pandamarket má svoj vlastný manažment, môže tak garantovať časové limity vo fáze prípravy nákupu pred tým, než ho odovzdá kuriérovi. Vďaka tomu vie garantovať dodanie už od dvadsiatich minút od objednania.

Rýchlosť predovšetkým

Tak, ako pre foodpandu všeobecne, aj pre samotný pandamarket je jedným zo základných pilierov obchodnej filozofie rýchlosť. „Ísť v hustej premávke do obchodu, hodinu nakupovať a zase v premávke cestovať domov, to je časový luxus, ktorý si množstvo ľudí nemôže alebo nechce dovoliť. pandamarket príde s vaším nákupom až k vám, s garantovanou rýchlosťou od 20 minút od potvrdenia objednávky,“ hovorí riaditeľ pandamarketu Mikolaj Komorowski.

Ambíciou je tieto limity neustále prekonávať, čo nie je nereálne: skúsenosti z Česka hovoria, že nákup sa pred dverami zákazníka môže ocitnúť už aj po desiatich minútach od uskutočnenia objednávky.

Kľúčová zásada pre dodržanie garantovanej rýchlosti je vzdialenosť. „Nemáme ambície voziť tovar cez celé mesto. pandamarket obsluhuje iba dostupné susedstvo. To nám umožňuje dodržiavať, resp. skracovať daný časový limit pre donášku.“ Rovnako dôležitým aspektom je v tomto smere vlastný logistický algoritmus, ktorý zohľadňuje aj momentálnu dopravnú situáciu.

Čo ak sa pandamarket v aplikácii neobjaví?

Jednoduchý dôvod: vzdialenosť. Logistický algoritmus podľa zadanej adresy doručenia vyhodnotí, či daná adresa spadá do dostupnej vzdialenosti od pandamarketu. Ak už je vzdialenosť väčšia, pandamarket sa nezjaví. Zákazník má v tom prípade možnosť využiť sekciu Obchody a pohodlne si objednať donášku tovaru od partnerských prevádzok, ako napríklad Tesco Expres.

Bezproblémový nákup v čase pandémie

Pandemická situácia všeobecne posilnila záujem ľudí o online nákupy. Vníma to tak aj materská spoločnosť foodpandy Delivery Hero. „Rýchly obchod sa ukázal ako cenný spojenec, pokiaľ ide o poskytovanie okamžitej podpory komunitám v núdzi. Uprostred pandémie COVID-19 tímy Delivery Hero po celom svete zareagovali na rastúci dopyt po doručení tovaru až domov. V spojení s pohodlím online objednávania a rýchlosťou doručenia to v dlhodobom hľadisku pravdepodobne ovplyvní správanie zákazníkov.“

Skúsenosti z Česka to potvrdzujú. Sesterská platforma foodpandy Dáme jídlo spustila koncept dark-store pod názvom Dáme market vo februári tohto roka v Prahe. Za necelý rok sa Dáme market rozrástol na sieť 9 prevádzok po celej Českej republike, ku ktorým do konca roka pribudnú ďalšie dve. Rastúci záujem zákazníkov a vysoké percento návratnosti dokazuje, že stačí jedna pozitívna skúsenosť s ultrarýchlou donáškou čohokoľvek, čo v danej chvíli človek potrebuje, a veľmi rád sa k tejto službe vráti.

Z Bratislavy na Slovensko

Prvý „tichý“ pandamarket otvorila foodpanda už v polovici novembra – testovacia prevádzka v bratislavskej Petržalke slúžila takpovediac na „vychytanie múch“. Ukázala stopercentnú pripravenosť, a tak nič nebráni otvoreniu pandamarketu v Starom Meste. V horizonte niekoľkých dní bude foodpanda otvárať už aj tretí bratislavský pandamarket v Karlovej Vsi, takže veľká časť hlavného mesta bude mať možnosť využiť jeho služby. foodpanda už teraz pracuje na vízii dostať pandamarkety na celé Slovensko, do väčších aj menších miest. Kým sa vízia premení na realitu, majú súčasní aj budúci zákazníci foodpandy možnosť využívať všetky výhody Quick commerce, ktoré foodpanda ponúka prostredníctvom spolupráce s externými partnermi. Tým poskytuje dopravu a logisticko-obchodno-marketingovú podporu. Stačí ísť na web foodpandy, alebo využiť aplikáciu a nechať si až domov doručiť potraviny, drogériu, kvety, veci do domácnosti. Vo všetkých desiatich mestách, v ktorých foodpanda pôsobí, sa usiluje pokrývať donáškovou službou tovarov celú šírku mesta a rýchlosťou doručenia šetriť zákazníkom čas.

Zdravie a bezpečie našich zákazníkov je pre nás prioritou a v našej distribučnej predajni dodržiavame všetky zdravotné a bezpečnostné opatrenia v priebehu vybavovania vašej objednávky. Video je len ilustračné.

Viac informácií nájdete na stránke www.foodpanda.sk alebo na www.press.foodpanda.sk

V prípade záujmu o partnerstvo a nadviazanie spolupráce nájdete dôležité informácie na stránkach https://info.foodpanda.sk/partneri/ alebo https://info.foodpanda.sk/spolupraca/ alebo https://info.foodpanda.sk/obchody/

TS vydala: Delivery Hero Slovakia, s. r. o.,

Kristína Poláková, kristina.polakova@foodpanda.sk, +420 601 152 422

PR servis zabezpečuje: MediaJet PR,

Monika Fulierová: monika.fulierova@mediajet.sk, +421 911 265 285

Na nás sa môžete spoľahnúť