Napísali o nás: Nová donášková služba foodpanda nie je rýchla. Je ultrarýchla (cas.sk)

Počúvame to stále dokola: doba sa veľmi zrýchlila, žijeme príliš rýchlo… Nie vždy nám to vyhovuje. Ak nám však vyhráva v žalúdku a v neďalekej reštaurácii je plno – na prasknutie, ocenili by sme, keby sme nejaké jedlo mali pred sebou rýchlo. Alebo ešte lepšie – ultrarýchlo.
V reštaurácii môžeme v čase obednej či večernej špičky pokojne čakať na jedlo aj trištvrte hodinu. Či až tak pokojne, je otázne – najmä v prípade pokročilého hladu. Skvelá správa pre Slovensko je, že jedlo môže byť pod nosom veľmi rýchlo. Bez toho, aby sme niekam chodili. Stačí kliknúť – a do polhodiny máte riešenie na svoj hlad na stole.

To je však iba jedna časť služieb, ktoré ponúka nová donáška jedál a nákupov až k dverám foodpanda. Doručeným tovarom totiž nie je iba jedlo. „Tvoj svet doručený ihneď“ – krédo, ktoré foodpanda stavia na piatich hlavných pilieroch.

Rýchlosť

„Stáva sa, že aj nákup s 15 položkami dovezieme zákazníkovi k dverám už za 10 – 12 minút. Podotýkam – od naklikania objednávky. Človek môže mať dojem, že v momente, keď objednáva, kdesi na druhej strane to už niekto rovno vkladá do tašky,“ približuje skúsenosti so segmentom quick commerce a donášky nákupov v Českej Republike Filip Fingl, CEO foodpanda Slovensko. Dá sa to aj takto ultrarýchlo – ale zvyčajný čas dodania je do polhodiny.

Variabilita

Ponuka donášky sa zďaleka neobmedzuje iba na jedlo z reštaurácií. Minuli sa šampóny? Hračka pre dieťa za dobrú známku v škole? „Chladničky asi dovážať nebudeme, ale všetko, čo sa dá rýchlo doviezť z miestnych obchodov, vám foodpanda čoskoro dovezie,“ hovorí Filip Fingl.

Dostupnosť

foodpanda sa zameriava na dostupné reštaurácie a obchody vo vašom okolí. Ide však aj o dostupnosť cenovú. Ako vraví Filip Fingl: „Tovar dovezieme komukoľvek, či už objednávku za desiatky eur, alebo iba jedno jedlo pre človeka, ktorý chce takto ušetriť čas.“

Kvalita

„Spokojný zákazník je najlepšia reklama, preto nám záleží na tom, aby zákazník dostal to, čo očakáva. Ak objednávka nedorazí v požadovanej kvalite, promptne to riešime.“ Ak sa s objednávkou niečo nepodarí, má foodpanda podľa Filipa Fingla pre zákazníkov pripravené viaceré kompenzácie.

Lokálnosť

Podpora miestnej komunity je veľmi dôležitá súčasť filozofie foodpandy. Nejazdí s tovarom cez celé mesto, ale úzko spolupracuje s lokálnymi mäsiarmi, vinármi, pekármi, kvetinármi… „Ponúkame dovoz aj miestnych produktov, na ktoré sú ľudia v danej lokalite zvyknutí. Niekedy totiž nemáte čas odskočiť si ani len o ulicu ďalej do vášho malého obchodíka. Takto ľuďom prinášame najmä čas, na ktorom im záleží,“ uzatvára Filip Fingl.

Článok nájdete na: https://www.cas.sk/clanok/2607789/nova-donaskova-sluzba-foodpanda-nie-je-rychla-je-ultrarychla/