foodpanda: Značka prichádza s novou kampaňou

Objednávanie jedla či tovarov rôzneho druhu je dnes pre mnohých ľudí samozrejmosť. Ušetrený čas i pohodlie sú veľkou devízou, čo presne ponúka aj doručovacia služba foodpanda. Stáli aj noví zákazníci sa o tom môžu presvedčiť v novej kampani.   

Sedieť v pohodlí domova na gauči či kúpať sa vo vani a pritom mať poruke všetko, čo v danej chvíli potrebujete. Nový kampaňový spot prezentuje foodpandu ako moderného pomocníka, vďaka ktorému si užívate vymoženosti svojho okolia bez toho, aby ste museli opustiť svoj domov. Ako hovorí claim, foodpanda, jednoducho, doručuje tvoj svet ihneď. Za kreatívou novej celoeurópskej 360° kampane stojí butiková agentúra z Nemecka – INGO Hamburg.

„Na Slovensku kampaň adaptujeme do viacerých formátov. V priebehu mája a júna nasadzujeme TV spoty, ktoré budú prepojené aj s naším partnerstvom s Majstrovstvami sveta v hokeji. Neskôr to budú OOH a online formáty,“ hovorí Katarína Midláriková, Senior Marketing Manager, foodpanda Slovensko. Dynamický spot má za cieľ osloviť širšiu skupinu aktívnej populácie vo veku 18 – 49 rokov, ku ktorému K. Midláriková dopĺňa: „Príbeh spotu presne vystihuje pocit a pridanú hodnotu, ktoré zákazník z našich služieb má. Adekvátne a racionálne zobrazuje podstatu, kde by v našom živote mali moderné technológie mať svoje miesto, do ktorých, prirodzene, patrí aj servis donáškovej služby,“ dodáva Katarína Midláriková, Senior Marketing Manager, foodpanda Slovensko.

foodpanda na Slovensku rastie

foodpanda v rámci svojich služieb ponúka Slovákom donášku jedla z reštaurácií, ale aj čoraz obľúbenejšiu donášku nákupu rôznych tovarov, a to z vlastných pandamarketov, ako aj zo siete partnerských prevádzok Tesco expres, Žabka, Hiva. K desiatim slovenským mestám, v ktorých foodpanda od začiatku funguje – Bratislava, Trnava, Trenčín, Nitra, Žilina, Martin, Banská Bystrica, Poprad, Prešov, Košice – pribudli nové lokácie na donášku jedla z reštaurácií. Ide o mestá Pezinok, Šamorín, Dunajská Streda a okolie, Malacky, Senec a okolie, Bardejov, Rožňava a Michalovce. Od začiatku tohto roka zaznamenala foodpanda 30-percentný nárast aktívnych reštaurácií. K trom bratislavským pandamarketom má v dohľadnom období pribudnúť v poradí štvrtý. foodpanda neustále pracuje na skracovaní času donášky. Vylepšuje celý logistický systém – know-how materskej skupiny Delivery Hero – a jej cieľom je dostať čas doručenia pod 30 minút. Do rodiny prémiových reštauračných zariadení najnovšie pribudli v Bratislave Aloha Poké Bar a Basilico.   

Vizitka kampane  

Klient: foodpanda Slovensko

Agentúra: INGO Hamburg

Chief Creative Officer: Tobias Ahrens

Art director: Guillermo Aliaga Pueyrredon

Copywriter: Tomas O’Gorman

Produkcia: Czar Film GmbH Réžia: Bart Timmer

Viac informácií nájdete na stránke www.foodpanda.sk alebo na www.press.foodpanda.sk. V prípade záujmu o partnerstvo a nadviazanie spolupráce nájdete dôležité informácie na stránkach https://info.foodpanda.sk/partneri alebo https://info.foodpanda.sk/spolupraca/, alebo https://info.foodpanda.sk/obchody/.